Šis pratimas yra panašus į šoninį pagrobimą, tačiau jūs turite lankstyti kelius. Šis veiksmas atliekamas dalyvaujant tam tikram raumeniui. Palaikykite sekundžių. Nevalgykite per daug ar per mažai konkretaus maisto. Jie turi visiškai kitokį veikimo principą, tačiau atlieka vieną užduotį - dydį.

Kaip padidinti penis vaizdo pamokas Pakabinimo elemento dydziai

Įspėjimai Raumenys, padedantys valdyti klubų judesius, yra sudėtingi, o svarbiausias yra gluteus maximus. Čia išvardyti pratimai gali padėti padidinti regiono dydį, tačiau jie nepakeis jūsų kaulų struktūros.

Atminkite, kad klubo sąnariai ir dubens vis dar vystosi maždaug sulaukus 20 metų. Norėdami pamatyti reikšmingą poveikį, tiesiog būkite nuoseklūs ir nepasiduokite. Žingsniai 1 iš 3 metodas: Pratimų atlikimas be įrangos Atlikite šoninį klubo pagrobimą. Atsigulkite ant šono ant kilimėlio, kai keliai yra šiek tiek sulenkti, o viena koja yra tiesiai ant kitos.

Jūsų klubai turi būti 90 ° kampu prieš grindis, o ne į priekį ar atgal. Šiek tiek labiau sulenkite apatinę koją, kad būtų pusiausvyra, ir Storiu nariu matmenys prailginkite viršutinę koją bet nekeisdami pėdos.

Pratimai padidinti varpos ilgį

Pakelkite tą narį, šiek tiek atmeskite atgal ir grįžkite į pradinę padėtį. Atlikite penkių ar dešimties judesių pakartojimų serijas, atsižvelgiant į tai, kiek turite patirties su treniruotėmis. Tada pakartokite pratimą iš kitos pusės. Atlikite austrių mankštą. Šis pratimas yra panašus į šoninį pagrobimą, tačiau jūs turite lankstyti kelius. Atsigulkite ant šono, uždėkite vieną koją kad padidintumete nari su nuotrauka kitos ir sulenkite abi. Atsistokite tam tikroje vaisiaus padėtyje ir priešais kūną sulygiuokite kojas su klubais ir keliais.

Priėmę šią poziciją, pradėkite lėtai kelti kelį iš viršaus į kad padidintumete nari su nuotrauka, tarsi atidarydami apvalkalą. Tuo tarpu kojas laikykite arti. Palaipsniui nuleiskite viršutinę koją, kol ji bus virš kitos. Atlikite šį pratimą minutę. Kad padidintumete nari su nuotrauka pakartokite judesį iš kitos pusės.

Nario matmenys Skersmuo Didzioji nuotrauka Nario dydis moksleiviams

Darykite iki trijų rinkinių iš kiekvienos pusės. Padarykite šoninę kriauklę. Atsistokite, padėkite rankas ant klubų ir sutraukite pilvą. Pakelkite dešinįjį kelį ir judinkite koją į šoną, kol kairė koja bus ištempta. Žingsnis ant grindų, šiek tiek sulenkite kelį ir pratęskite koją toliau, kairei pėdai gerai palaikykite.

Tada dešine koja naudokite jėgą, kad grįžtumėte į pradinę padėtį. Baigę pakeiskite narių padėtį ir pakartokite visą pratimą. Galite atlikti visus pratimų kartojimus vienoje pusėje arba pakaitomis kojomis. Atlikite nuo 10 iki 20 pakartojimų kiekvienoje pusėje, atsižvelgiant į jūsų patirties lygį.

Penio dydis koncepcijai Papaverinas padidina nari

Tu gali ne padėkite savo koją ant grindų, kai grįšite į pradinę padėtį, tol, kol jūs tiek nenusilenksite savo kelio. Šis pratimo variantas yra šiek tiek sudėtingesnis ir reikalauja pasipriešinimo. Padarykite alternatyvią šoninės kriauklės versiją.

Dabar pagal tradicijas kiekvieną programos elementą atskleisime atskirai. Sėklidžių masažas Nieko iš esmės naujo. Pradėkite treniruotę su sėklidžių masažu.

Šis pratimas yra panašus į ankstesnį, tačiau tuo pačiu metu nejudinsite kojų. Norėdami tai padaryti, atsistokite ir ištieskite kojas 60—90 cm atstumu. Sulenkite dešinįjį kelį ir ištieskite kitą kairę koją, kad nuleistumėte kūną į dešinę. Tada grįžkite į pradinę padėtį nepakeisdami padėties ant pagrindo. Laikykitės teisingos laikysenos, žiūrėkite tiesiai į priekį kad padidintumete nari su nuotrauka niekada nekelkite kojų pirštų.

Tada pakartokite visą pratimą kairėje. Ši judesio versija sumažina kelių apkrovą ir padidina raumenų pasipriešinimą.

Funkcinė ir Jėgos Treniruotė. (Kardio, Jėga, Ištvermė, Koordinacija)

Kirsti kriauklę. Kryžminis nugrimzdimas taip pat puikiai padeda padidinti klubus. Norėdami tai padaryti, sulyginkite kojas prie pečių ir padėkite vieną koją priešais kitą. Keliaukite su priekine koja, užlenkite užpakalinę koją ir beveik palieskite grindis neprarasdami pusiausvyros. Tada palaipsniui grįžkite į pradinę padėtį. Atlikite tris pakartojimų rinkinius iš kiekvienos pusės. Taip pat galite laikyti rankose svarmenis, kad mankštą būtų šiek tiek sunkiau.

Darykite įprastą pritūpimą.

Pratimai stiprinti potencialą

Atsistokite ir sulyginkite kojas prie pečių, susitraukdami pilvą ir tiesią nugarą. Nuleiskite užpakalį, lyg ketintumėte sėdėti, tačiau sustokite, kai keliai yra 90 ° kampu, o šlaunys lygiagrečios grindims. Tada nejudinkite kojų į pradinę padėtį. Pakartokite judesį penkis — dešimt kartų, atsižvelgiant į tai, kiek turite patirties.

Laikykite rankose hantelius, kad padidintumėte pratimo pasipriešinimą. Pasirinkite patogų krovinį, kuris nėra nei per lengvas, nei per sunkus. Šis pratimas yra labai panašus į šoninį pirmojo straipsnio žingsnio pagrobimą, tačiau jūs turite atsistoti, kad padidintumėte judesio pasipriešinimą.

Dešine ranka atsiremkite į sieną, turėklą ar tvirtą kėdę. Toje pačioje pusėje laikykite hantelį kairėn prie šlaunies. Pratimas koją ir pakelkite ją priešinga savo atramos kryptimi. Galiausiai grįžkite į pradinę padėtį. Atlikite nuo penkių iki dešimties pratimų pakartojimų, atsižvelgiant į tai, kiek esate patyręs. Baigę pirmąją pusę, atlikite antrąją. Hantelio apkrova priklauso nuo jūsų komforto lygio. Pradėkite nuo lengvesnio svorio ir didinkite palaipsniui.

Vietoj hantelio taip pat galite naudoti pasipriešinimo juostą. Patraukite galiukus per kulkšnis ir pakelkite koją prieš medžiagos atsparumą. Atlikite žingsnį elastingais. Šiam pratimui jums reikės atsparumo juostos, kuri yra trumpa - pereiti per kojas einant iš šono į šoną. Padėkite jį tiesiai virš kelių, kulkšnių ar net kojų lygyje atsižvelgiant į tai, kas patogiau.

Tada ištieskite kojas, kol pajusite nedidelį pasipriešinimą. Sulenkite kelius ir ištieskite rankas priešais save. Galite vaikščioti pirmyn ir atgal, viena koja priešais kitą. Jei norite, vaikščiokite.

  • roko siferdi nuotraukos - Kaip padidinti savo varpą
  • Pratimai dėl varpos plėtros - Vaisiai
  • erotinis masažas varpos padidinimui - Kaip padidinti savo varpą
  • Atpalaiduok kaklą.
  • Nuotrauku dydis ir isvaizda
  • Kaip greitai ir teisingai padidinti varpą?

Atlikite nuo penkių iki dešimties pakartojimų kiekviena kryptimi, atsižvelgiant į jūsų patirties lygį. Padarykite kilimėlį nuošalyje. Palaikykite save ant nejudančios dalies ir įjunkite įrangą. Jei jūsų dešinė pusė yra nukreipta į kilimėlio priekį, uždėkite dešinę ranką ant juostos, kad ji laikytųsi; tas pats pasakytina ir apie jūsų kairę pusę.

Pradėkite vaikščioti sukryžiavę kojas, kad nenukristumėte. Atlikite šį pratimą nuo penkių iki dešimties minučių iš kiekvienos pusės, atlikdami 30 sekundžių pertraukas kiekvieną minutę. Pradėkite pratimą greičiu daug žemai priprasti prie judesio ir pamažu didėti.

Vis dėlto čia svarbiausia yra pats judėjimas, o ne greitis.

Kraujagyslių impotencijos priežastis

Treniruokitės patogiu tempu. Pusiausvyra su virduliu. Jei turite prieigą prie virdulio, naudokite ją, kad padidintumėte klubus. Norėdami pradėti, atsistokite, kai kojos lygios pečiais, ir šiek tiek sulenkite kūną ties juosmeniu, kad paimtumėte aksesuarą. Pakelkite virdulį, laikydami rankas tiesias ir nugarą tiesias. Ištraukite priedą nuo kūno, ištiesdami kelius ir klubus. Tuo metu jūs atliksite žaibišką kūno judesį.

Kai virdulys pradeda kristi, dar kartą sulenkite klubus ir kelius, kad pritvirtintumėte priedą ant grindų.

Atlikite tris rinkinius nuo 10 iki 15 pakartojimų. Kai kurios jogos pozos puikiai tinka pakelti klubus.

Kaip turėti stipresnes kojas

Techniškai visi jie padeda, tačiau yra ir tokių, kurie daro dar stipresnį poveikį, be to, pagerina judesio diapazoną ir kraujotaką bei mažina nugaros skausmus. Išbandykite žemiau esantį sąrašą, kad sumažintumėte įtampą šioje srityje. Žemiau pateiktos pozos yra idealios norint ištiesti klubus: Laiminga kūdikio laikysena.